طراحی لوگو در مشهد

تیم خلاق ما در ساخت و طراحی لوگو در مشهد، برای کسب و کار های خاص با مناسب ترین هزینه طراحی لوگو در خدمت کسب و کار شماست. طراحی انواع لوگو خود را به ما بسپارید و کاربران را به سمت خود جذب کنید و در حوزه فعالیت خود بدرخشید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با نرم افزارهای مخصوص ساخت انواع لوگو و آرم اختصاصی اقدام به تولید لوگوهای خاص برای کسب و کار شما می کند.

طراحی لوگو های مختلف در مشهد

آژانس خاتون با سابقه 15 ساله بازاریابی دیجیتال در مشهد به یکی از برترین سایت های طراحی لوگو در شهر مشهد شناخته می شود. ما تا کنون بسیاری از لوگوهای برندهای معروف خراسان رضوی را بصورت اختصاصی طراحی کرده ایم. در ادامه به برخی از انواع طراحی لوگو ای که توسط تیم ما انجام می شود، اشاره میکنم.

1- طراحی لوگو اسم یا نام برند در ایران

برای طراحی لوگو اسم یا نام برند نکاتی در این زمینه مهم هستند:

  • سادگی و قابل خواندن: لوگو باید اسم برند را به وضوح نشان دهد و قابلیت خواندن آسان داشته باشد.
  • انتخاب فونت: انتخاب یک فونت مناسب، با توجه به اهمیت حالت و احساسی که می‌خواهید منتقل کنید، اهمیت دارد.
  • .رنگها: انتخاب رنگها بر اساس شناسنامه برند و جذابیت بصری مهم است. باید اطمینان حاصل شود که رنگها مرتبط با برند هستند.
  • آیکون یا نماد: استفاده از یک آیکون یا نماد می‌تواند لوگو را تکمیل کند و به تشخیص برند کمک کند.
  • قالب بندی: موقعیت، اندازه و ترکیب اجزای لوگو نیز نقش مهمی در جلب توجه و شناسایی برند ایفا می‌کند.
  • آزمون بر روی مخاطبان: پیش از استفاده رسمی، لوگو را به طور آزمایشی به مخاطبان نشان دهید و بازخورد آنها را دریافت کنید.

با توجه به این نکات، موفقیت لوگو در ایجاد هویت یکتا و جلب توجه به برند را تضمین می‌کند.

2- طراحی لوگو املاک

برخی نکات مهم طراحی لوگو املاک در مشهد عبارتند از:

  • سادگی: لوگو باید ساده باشد تا به خاطرسپاری آسان باشد.
  • رنگها: از پالت های رنگی مرتبط با مشاوره املاک استفاده کنید. در این طرح ها بهتر است حداکثر سه رنگ را انتخاب شود.
  • استفاده از عناصر مرتبط با املاک: از نمادهای الهام بخشی که به املاک اشاره دارند، باید استفاده شود.
  • خوانایی: فونت مورد استفاده باید خوانایی بالا و قابل تمایز باشد.
  • قالب یکپارچه: لوگو باید با سایر عناصر برند شما همخوانی داشته باشد و به صورت یکپارچه در طراحی‌ها شامل شود.
  • انعکاس هویت برند: لوگو باید احساسات و ارزش‌های مرتبط با املاک را منعکس کند.
  • تست متناوب: چندین نسخه طراحی کرده و آن‌ها را به مخاطبانتان نشان دهید تا بازخوردهایشان را دریافت کنید.

3- طراحی لوگو اینستاگرام در مشهد

با توجه به این موضوع که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در حوزه سوشال مدیا است و کاربران زیادی را به خود جذب کرده، راه اندازی پیج اینستاگرام برای کسب و کار ها یا برند های شخصی ضروری می باشد. تعداد کاربران ایرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند، در سال گذشته به 40 تا 45 میلیون رسیده است و این موضوع اهمیت بهره گیری از این شبکه را نشان می دهد.

با توجه به موضوعات ذکر شده، طراحی لوگو اینستاگرام مشهد به نوعی، ویترین و ظاهر پیج شما به حساب می آید. لوگو از نوشته و خطوط، تصویر یا ترکیبی از این دو تشکیل می شود که معنا و مفهوم خاصی را داراست و این مفاهیم باید با کسب و کار شما مرتبط باشد. از همین جهت می تواند معرف برند شما شناخته شود. برای این طراحی شما به افراد متخصص در این زمینه نیاز خواهید داشت.  

به طوری که فرد قبل از بررسی کردن محتوای پیج، در یک نگاه به لوگو اینستاگرام می تواند موضوع کلی صفحه را دریابد. علاوه بر مسائل ذکر شده، می توان لوگو را در استوری و پست های پیج، استفاده کرد تا اینگونه محتوای صفحه شما شخصی سازی شود. همینطور با قرار دادن تصویر لوگو در قسمت عکس پروفایل پیج خود، اعتماد افراد و مخاطبان، بیشتر و تشخیص پیج رسمی شرکت از پیج های مشابه راحت تر خواهد بود و اگر شما یک آنلاین شاپ دارید، اهمیت این موضوع بسیار بیشتر خواهد شد. قیمت طراحی لوگوی اینستاگرام نسبت به لوگوی حرفه ای ارزان تر و پایین تر می باشد. هزینه لوگوی اینستا از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان بسته به درخواست شما، کیفیت کار و زمان تحویل متفاوت می باشد.

4- طراحی لوگو مزون لباس درمشهد

5- طراحی لوگو شرکت های خراسان رضوی

6- طراحی لوگو عکاسی های گوناگون در شهرمشهد

خدمات ساخت لوگو حرفه ای درمشهد

خدمات طراحی لوگو حرفه ای مشهد در خاتون، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا یک لوگو با کیفیت و جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنند. با استفاده از تخصص و تجربه ما، ما به مشتریان در طراحی لوگویی که هویت برندشان را به خوبی نشان دهد، کمک می‌کنیم. این لوگو می تواند برای ساخت تیزر های تبلیغاتی در مشهد و یا در عکس های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.خدمات ما شامل مشاوره، طراحی و تولید لوگوهای منحصر به فرد، به همراه مدیریت پروژه‌ها به صورت جامع می‌باشد. با ما تماس بگیرید تا برندینگ خود را به دنیا نشان دهید.

طراحی لوگو شرکت در مشهد


ویژگی های طراحی لوگو شرکت در مشهد، اصالت، یکتایی و قابل تشخیص بودن، سادگی، فهم‌پذیری، قابلیت یادآوری، قابلیت چاپ در اندازه‌های کوچک و بزرگ، قابل استفاده در رنگ سیاه و سفید، هماهنگی با محتوای شرکت، قابلیت تغییر، سازگاری با اهداف شرکت و نشان دهنده ارزش و استراتژی‌های شرکت هستند. طراحی لوگو باید شناخت شرکت را تقویت کند و بازخورد مثبت و حس نیکویی در مخاطبان ایجاد کند. همچنین، لوگو باید بصری و زیبا باشد و مهمتر از همه قابلیت اثرگذاری و مناسب بودن در صنعت و بازار را داشته باشد.

طراحی لوگو ورزشی مشهد


طراحی لوگو ورزشی اهمیت بسیاری دارد زیرا اولین چیزی که بازدیدکنندگان با مارک یک تیم یا برند ورزشی را مرتبط می‌کنند، لوگو است. این لوگو می‌تواند هویت ورزشی را نشان دهد و درک و اعتماد مخاطبان را به برند افزایش دهد. همچنین، طراحی لوگو ورزشی در جذب حامیان، حضور در رخدادها و بهره‌وری از فروش نیز تأثیرگذار است. در نهایت، لوگو ورزشی می‌تواند برای بهبود تفاوت برند با رقبا و ایجاد تمایز و سودمندی در بازار ورزشی مهم باشد.

نکات طراحی لوگو تجاری


1. طراحی لوگو تجاری باید منحصر به فرد و قابل تمیز شناسی باشد و بتواند برند را از رقبای مشهدی خود متمایز کند.

2. استفاده از رنگها، فونت ها و شکل ها در طراحی لوگو برندینگ باید انطباق و تناسب بالایی با هویت و ارزش های برند داشته باشد.

3. طراحی لوگو تجاری باید قابل استفاده در تمامی سیستم های چاپی و دیجیتالی باشد بدون اینکه اصالت و زیبایی آن تخریب شود.

4. هرگونه پیچیدگی های اضافی در طراحی لوگو برندینگ باید از بین برود و آن را در نگاه اول قابل فهم کند.

لوگو سالن زیبایی در شهرمشهد


طراحی لوگو سالن زیبایی اهمیت بالایی دارد زیرا لوگو نقش مهمی در تشخیص برند و ایجاد هویت و شناخت این سالن ایفا می‌کند. همچنین لوگو به عنوان یک عامل تبلیغاتی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان داشته باشد. ما برای سالن های زیبایی خدمات ویژه ای در بخش مدیریت صفحه اینستاگرام در مشهد نیز داریم.

مراحل طراحی لوگو با آژانس خاتون مشهد

طراحی لوگو درمشهد با توجه به شرایط مشتری، فضا و محلی که لوگو در آن استفاده می شود، متفاوت خواهد بود. مثلا ساخت لوگو برای شرکت هواپیمایی با طراحی لوگو برای برند شخصی متفاوت است. اگر طراح قصد ساخت یک آرم شخصی را دارد، باید خصوصیات اخلاقی و شخصیتی آن فرد را بداند زیرا آرم ساخته شده تبدیل به هویت فرد می شود و اگر این نشان برای یک شرکت است، باید مسیر این شرکت از جایی که بوده و جایی در آینده قرار است باشد و چشم انداز آن، توسط طراح مورد بررسی قرار گیرد. زیرا یک لوگوی مناسب می تواند در آینده یک فرد یا کسب و کار تأثیر گذار باشد. معمولا یک طراح حرفه ای به صورت مرحله ای و قدم به قدم لوگو را طراحی می کند که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. اتود اولیه: در ابتدا طراح، مدل و طرحی که در ذهن خود دارد را بر روی کاغذ طراحی می کند که این پروسه زمان زیادی می برد، زیرا تعداد مدل های اولیه معمولا زیاد هستند و حالت کلی دارند که این زمان به نوع لوگو و کاربرد آن بستگی دارد و همچنین جزئیات در آن مطرح نخواهد بود.
  2. اتود نهایی: چند طرحی که از دید طراح به پختگی کافی رسیده اند و از بین 20 یا 30 طرح اولیه انتخاب شده اند توسط طراح حرفه ای لوگو در مشهد به مشتری معرفی می شوند، در این زمان مشتری با مشورت با طراح یکی از مدل ها را انتخاب می کند و این مدل وارد سیستم می شود.
  3. طراحی سیستمی: طرحی که وارد سیستم شده است، توسط یکی از نرم افزار های طراحی لوگو مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور برای بار آخر مدل سازی می شود و تبدیل به فایل نهایی خواهد شد. در پایان شکل نهایی به مشتری پرزنت و ارائه می شود. معمولا طراحان لوگو مبلغ مورد نظر خود را در دو مرحله از مشتری دریافت می کنند، به طور مثال 80 یا 50 درصد مبلغ را در ابتدای کار و مابقی را در زمان تحویل کار اخذ می کنند.

طراحی لوگو رایگان در مشهد

با توجه به این که طراحان با تجربه، هزینه بیشتری دریافت می کنند، اگر یک کسب و کار نوپا در مشهد دارید یا تازه شرکت خود را راه اندازی کرده اید و نمی خواهید برای ساخت لوگو زیاد هزینه کنید، می توانید از سایت هایی بهره بگیرید که با استفاده از آن ها امکان طراحی لوگو به صورت رایگان وجود دارد. در واقع برای طراحی لوگو رایگان در مشهد از سایت هایی مانند، سایت logonomy.ir  می توانید بهره بگیرید. به طوری که می شود در کمتر از 5 دقیقه یک لوگوی زیبا در آن ساخت و دانلود کرد. علاوه بر این موضوع این سایت نیاز شما برای طراحی لوگو ساده در مشهد را نیز بر طرف خواهد کرد. برای ساخت لوگو در این سایت باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به آن پرداخته ایم.

 در مرحله اول، زمانی که وارد سایت می شوید باید روی ساخت لوگو در 5 دقیقه کلیک کنید. بعد از آن وارد صفحه ای می شوید که باید نام برند و شعار برند مخصوص کسب و کار خود را وارد کنید. در مرحله دوم، باید یکی از حوزه های مرتبط با حوزه کاری، توسط شما تعیین گردد.  در مرحله سوم باید رنگ هایی که می خواهید در لوگو به کار گرفته شود را علامت بزنید. علاوه براین موضوع همچنین برچسب هایی که مورد نظرتان هست را مشخص کنید. در مرحله چهارم طرح های مختلف و متنوعی به شما پیشنهاد می شود که از بین آن ها می توانید گزینه مورد نظر و مطلوب را تعیین کنید که در این بخش امکان ویرایش عکس وجود دارد. در مرحله آخر تصویر ویرایش شده را دانلود کنید.

 اما به این موضوع توجه کنید که هیچ سایت یا شرکتی به صورت رایگان خدمات ارزشمند خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهد و خدمات رایگانی که وجود دارند برای جذب ترافیک است. ممکن است در ظاهر این گونه خدمات رایگان به نظر برسند اما برای دریافت خدمات باکیفیت تر، به طور مثال لوگوی باکیفیت با سایز و ابعاد بزرگتر، باید اشتراک خریداری کنید.

قیمت طراحی لوگو در مشهد توسط آژانس خاتون

خاتون همراه با تیم طراح لوگو حرفه ای در مشهد به کسب وکار و برند شما ایده ای خاص می بخشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود.
اگر به دنبال داستان پردازی اختصاصی مرتبط با خدمات خود هستید، با مشاورین ما تماس گرفته و سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنید و از امکانات ما با تعرفه های مناسب بهره مند شوید. اگر بدنبال طراحی رایگان لوگو هستید ما سایت لوگو را به شما پیشنهاد می دهیم.

قیمت طراحی لوگو بسته به نوع لوگو و ویژگی های بصری آن، میتواند از 800 هزار تومان تا 9 میلیون تومان و حتی بالاتر قیمت گذاری شود. برای تعیین دقیق هزینه طراحی لوگو با کارشناسان خاتون در ارتباط باشید.

نمونه کارهای طراحی لوگو خاص در شهر مشهد

.ما نیازهایتان را برای طراحی آنلاین لوگو منحصر بفرد بعد از طراحی سایت در مشهد یا برای فعالیت در شبکه های اجتماعی به خوبی می شناسیم

نظرات متخصصین مجموعه

برخی از افراد با دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند، متخصصین ما در این بخش تاثیرات خدمات خود بر روی کسب و کار های اینترنتی را شرح داده اند.