آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد

به دلیل وجود فرصت های شغلی و اقتصادی فراوان در شهر بزرگ مشهد، آموزش بازاریابی دیجیتالی در مشهد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به این صورت که با بازاریابی آنلاین می توانید کسب و کار، شرکت، محصولات یا خدمات خود را به افراد معرفی و آن ها را به مشتری خود تبدیل کنید. تمام این اقدامات برای رسیدن به سود و فروش به وسیله مخاطبان می باشد.

این اقدامات به شکل های متنوعی انجام می شود. به طور مثال سئو سایت، فرستادن ایمیل به کاربران و استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام برخی از این روش هاست. برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و آزمون و خطا در این زمینه، باید دوره های آموزشی مورد نیاز را خریداری کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با برگزاری دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ حضوری مشهد می تواند شما را در این مسیر یاری کند.

شرکت خاتون علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی، خدمات مختلفی مانند موشن گرافیک، طراحی لوگو، ساخت تیزر، طراحی کارت ویزیت و عکاسی صنعتی در مشهد را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد

شاخه های دیجیتال مارکتینگ در دوره آموزش حضوری

بازاریابی دیجیتالی یا آنلاین شاخه های متعددی از جمله SEO , شبکه های اجتماعی ، ایمیل یا اس ام اس مارکیتنگ، بازاریابی درونگرا یا محتوایی و … تقسیم بندی می شود. در ادامه به برخی از این موارد پرداخته ایم.

بهینه ‌سازی سایت موتور جستجو (SEO):


یکی از روش های محبوب و کارآمد در تبلیغات و شناساندن ارائه دهنده خدمات به مردم، طراحی سایت می باشد. در این حالت ایجاد محتوای مفید و بهینه سازی سایت حائز اهمیت است. در واقع بهینه سازی محتوا و عملکرد سایت برای گوگل و موتور جستجوگر آن را سئو یا search engine optimization می گویند. این کار به بهبود خدمات و ایجاد اطلاعات مفید برای کاربران نیز کمک خواهد کرد. این شاخه دیجیتال مارکتینگ نسبت به سایر رشته ها، ناشناخته تر می باشد. در دوره حضوری آموزش دیجیتال مارکتینگ در آژانس خاتون مشهد، شما به صورت عملی و کامل با سئو یک سایت از صفر آشنا می شوید.

ایمیل مارکتینگ:


در این روش شما در صورت وجود خدمات یا محصول می توانید از طریق ایمیل به اشخاص پیام ارسال و به صورت مستقیم با افراد ارتباط برقرار کنید، در نتیجه تبلیغاتی هدفمند خواهید داشت. به این روش Email Marketing یا بازار یابی ایمیلی گفته می شود. در ایران تمرکز بیشتر بر روی SMS مارکتینگ می باشد. در کامل ترین دوره حضوری دیجیتال مارکتینگ با تمام مفاهیم پایه آشنا و بصورت عملی تمرین خواهید کرد.

بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی:


استفاده از شبکه های اجتماعی یا مجازی جزء راه های پرکاربرد و مؤثر در تبلیغ محصولات و خدمات شرکت شما می باشد. به این شکل که در این پلتفرم ها افراد با سنین گوناگون و مختلف فعالیت می کنند و روزانه ساعت های زیادی را در این شبکه ها می گذرانند. از مهم ترین خدمات زیر مجموعه شبکه های اجتماعی می توان به ساخت تیزر، عکاسی صنعتی، طراحی لوگو و کارت ویزیت در مشهد اشاره کرد. این موضوع بستر مناسبی برای تبلیغات فراهم می کند. این شبکه ها شامل اینستاگرام، توییتر، لینکدین، تلگرام، یوتوب و توییچ می باشند. دوره ادمینی در مشهد یکی از پرطرفدارترین دوره های حضوری تیم مدیریت ایسنتاگرام این مرکز می باشد.

بازاریابی درونگرا:


  • این نوع بازاریابی، روشی است که در آن افراد سعی دارند تا با ساخت و ایجاد محتوای مناسب و کاربردی که برای مخاطب می تواند مفید باشد، ارتباط قوی و بلند مدت با کاربر ایجاد کنند. به این شکل افراد در مسائل مختلف راهنمایی می شوند و این موضوع باعث جلب اعتماد آن ها و ساخت اعتبار می شود. در واقع در تولید محتوا در شهر مشهد، آموزش مخاطب و سرگرم کردن او می باشد، همچنین محتوا برای مخاطب خاص و به صورت شخصی سازی شده است. ساخت وبلاگ، وبینار ها و سئو از انواع آن هستند. نام این روش Inbound Marketing یا بازاریابی درون گرا می باشد.

بازارکار دیجیتال مارکتینگ در مشهد

بازار کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین با پیشرفت گوشی های هوشمند و بیشتر شدن حجم محتوا در فضای آنلاین، بسیار رونق گرفته است. در واقع روز به روز تعداد افرادی که ساعت ها وقت خود را در فضای مجازی به صورت آنلاین می گذرانند بیشتر می شود. به طوری که حتی کسب وکار های قدیمی نیز به تبلیغ در فضای مجازی تمایل پیدا کرده اند و شرکت ها بیشتر از قبل به نیروی کار برای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند. از همین جهت آژانس های مختلفی به استخدام و آموزش در این حوزه پرداخته اند. همانطور که در ابتدا ذکر شد  آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با برگذاری دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد، افراد مستعد و علاقه مند به این حوزه را آموزش داده و آن ها را جذب می کند. معمولا امروزه شرکت ها به دلیل افزایش ترافیک آنلاین از افرادی که در زمینه ها و شاخه های دیجیتال مارکتینگ مانند سئو یا شبکه های اجتماعی، تسلط دارند، استقبال می کنند و آن ها را با حقوق و مزایای مناسبی استخدام می کنند. به طور مثال حقوق یک کارشناس سئو در مشهد با توجه به سابقه و مهارت او از ماهی 10 تا 15 میلیون تومان شروع شده با توجه به مهارت و تعداد سایت هایی که بهینه می کند، افزایش می یابد. اما به طور کلی نمی توان سقفی برای حقوق این رشته در نظر گرفت.

پیش نیاز دوره دیجیتال مارکتینگ مشهد

به طور کلی داشتن مدرک خاص برای این رشته ضروری نیست و افراد با هر سن و سال یا مدرک تحصیلی می توانند در بازاریابی دیجیتال فعالیت کنند و در طول مسیر یادگیری با مطالب آشنا شده و آن ها را بیاموزند. اما به طور کلی آشنا بودن با دوره هایی مانند ICDL یا حتی آشنایی نسبی با چگونگی کار با لپ تاپ، گوشی هوشمند و شبکه های اجتماعی، باعث فهم بهتر موضوعات و افزایش سرعت یاد گیری فرد متقاضی خواهد شد.  

آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد، آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با ارائه دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ حضوری و آنلاین در مشهد، می تواند به افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند کمک کند و آن ها را آموزش داده یا راهنمایی کند. “آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد را، به صورت عملی در آژانس خاتون فرا بگیرید”. برای اطلاعات بیشتر و مشورت با افراد متخصص در این حوزه می توانید با شرکت خاتون تماس بگیرید یا در قسمت ثبت سفارش در همین صفحه، درخواست خود را ارسال کنید.  

همین حالا سفارش دهید

نظرات متخصصین مجموعه

برخی از افراد با دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند، متخصصین ما در این بخش تاثیرات خدمات خود بر روی کسب و کار های اینترنتی را شرح داده اند.