طراحی اپلیکیشن در مشهد

در دنیای امروز گوشی های هوشمند پیشرفت چشم گیری داشته و کاربرد های مختلفی پیدا کرده اند و تعداد افرادی که از این وسایل استفاده می کنند بسیار زیاد شده است. همچنین تلفن های هوشمند خدمات فراوانی را در زمان بسیار کمی به افراد مختلف ارائه می دهند. این موضوع نیز باعث محبوبیت آن ها شده است.

با وجود افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ مانند مشهد و افزایش ترافیک سایت ها، بهره گیری از طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل، ضروری می باشد. در واقع کاربران ترجیح می دهند از این اپلیکیشن ها و سایت ها برای رفع نیاز های خود استفاده کنند. در نتیجه طراحی اپلیکیشن در مشهد برای بیزینس های مختلف، بسیار ارزشمند خواهد بود.

طراجی اپ در مشهد مقدس

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل در مشهد

ساخت app برای موبایل، سرعت دسترسی به خدمات یا محصولات شرکت مورد نظر را بالا می برد. یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن حرفه ای در خاتون با ظاهری زیبا و کارامد، این است که شما را به عنوان یک شرکت حرفه ای در کسب و کار، به مشتری معرفی می کند و اعتبار شما را به عنوان یک تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات افزایش می دهد. البته که فعالیت های دیگری مانند ساخت کارت ویزیت و یا طراحی یک لوگوی حرفه ای در مشهد نیز تاثیر گذار است.

این موضوع که مشتری شما به واسطه اپلیکیشن مخصوص شرکت، با اسم و برند کسب و کار شما به صورت شبانه روزی در ارتباط باشد، اعتماد او را جلب خواهد کرد. این مسئله باعث می شود مشتری به شما و شرکت شما وفادار باشد و در موارد بعدی نیز از شما خرید کند. یا اولین گزینه ای که در ذهن او ایجاد می شود، خرید از شرکت شما باشد. قطعا حضور در سایر اپلیکیشن های موبایل مانند اینستاگرام مدیریت صحیح یک پیج اینستاگرام، می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اما اپلیکیشن اختصاصی مزیت های مخصوص خود را دارد. همه این مواردی که ذکر شد باعث افزایش فروش محصول یا ارائه خدمات بیشتر به مشتریان می شود و در نتیجه درامد شما افزایش پیدا خواهد کرد. این گونه شما با مشتریان ارتباط برقرار کرده اید و برند خود را توسعه داده اید.

طراحی اپلیکیشن اندروید در شهر مشهد

با توجه به این مسئله که گوشی های اندروید در مشهد یا حتی ایران، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، ساخت اپلیکیشن اندروید در مشهد نیز رونق گرفته و بیشتر از قبل شده است. همچنین گسترش و توسعه این سیستم عامل در ایران نسبت به بقیه برند ها سریع تر است. از این رو صاحبان کسب و کار ها در ساخت وب اپلیکیشن ها، به این موضوع نیز باید دقت داشته باشند. یکی از شرکت های معتبر در این زمینه، آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون است که انواع اپلیکیشن های مخصوص گوشی های هوشمند را طراحی و اجرا می کند.

مراحل طراحی اپلیکیشن اندروید در مشهد

برای ساخت اپلیکیشن با بیشترین کارایی باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید، در زیر برخی از این موارد توضیح داده شده است.  

  1. مشخص کردن هدف: اولین و مهم ترین موضوع در ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید در شهرستان مشهد ، تعیین هدف است. در حقیقت باید مشخص کنید که اپلیکیشن شما چه نیازی را برطرف می کند یا خدمات ارائه شده در آن، برای کدام دسته از مخاطبان می تواند کارامد و جذاب باشد. زیرا برای ساخت محتوا باید به سن و حوزه کاری افراد توجه داشت. به این شکل از هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری خواهد شد و بیشترین بازخورد را دریافت می کنید.
  2. تعیین مسیر فروش: در این مرحله کارفرما باید بوم کسب و کار خود و موضوعاتی که نیاز است به وسیله اپلیکیشن پوشش داده شود را با طراحان در میان بگذارد تا اپ مورد نظر بر اساس نیاز کارفرما و مشتری ساخته شود.
  3. گرفتن تأییدیه از کار فرما: بعد از طراحی های اولیه و مشخص کردن بخش ها و موضوعاتی که در سایت تحت پوشش قرار می گیرد، با کارفرما صحبت شده و تأییدیه طرح نهایی از او گرفته خواهد شد.
  4. طراحی و ساخت UI و UX : منظور از ساخت UI، ساخت ظاهری زیبا و جذاب است که کاربر یا مخاطب آن را رویت می کند و هدف از ساخت UX، بهتر کردن تجربه کاربری می باشد. به طور مثال دسترسی راحت، آسان و سریع مشتریان به قسمت های مختلف سایت برای مصارف گوناگون، یکی از مزایای طراحی UX حرفه ای است.
  5. ساخت اپلیکیشن: در این مرحله برنامه نویس با توجه به موضوعاتی که در بالا ذکر شد، اپلیکیشن مربوطه را کد نویسی و طراحی می کند.
  6. انتشار App : در مرحله آخر، اپ ساخته شده منتشر خواهد شد، اگر اپلیکیشن بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته شده باشد، در google play قرار خواهد گرفت اما اگر اپ ساخته شده، آی او اس (ios) باشد باید در App Store قرار گیرد.

طراحی اپلیکیشن ios برای آیفون

با توجه به این مبحث که ios   از اندروید در ایران کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، تمام شرکت های موجود در مشهد نیز طراحی اپ برای این سیستم عامل را انجام نمی دهند، از این رو در انتخاب شرکت برای ساخت اپ و سفارش طراحی اپلیکیشن مشهد دقت فرمایید. شرکت دیجیتال مارکتینگ خاتون در این حوزه نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کند و شما می توانید به این شرکت برای طراحی برنامه هایios  در مرکز خراسان مراجعه کنید.

 مراحل طراحی اپلیکیشن آی او اس در مشهد

به طور کلی مراحل طراحی اپلیکیشن آی او اس در مشهد با مراحل ساخت اپلیکیشن اندروید یکسان می باشد اما موضوعاتی مانند زبان استفاده شده توسط برنامه نویس، متفاوت است. برای مثال، زبان جاوا به منظور ساخت اپلیکیشن اندروید مورد استفاده قرار می گیرد اما در مقابل، در طراحی اپلیکیشن ios  از زبان سویفت swift بهره گرفته می شود. این زبان سرعت بیشتری نسبت به جاوا دارد و بسیار کارآمد است از همین جهت به کد نویسی کمتری احتیاج دارد. نکته دیگر تفاوت سلیقه کاربران اندورید و طراحی اپلیکیشن IOS برای آیفون است. نکته پایانی تفاوت در قیمت طراحی اپ موبایل اندروید وآی او اس در شهرمشهد است. قیمت اپلیکیشن برای آیفون کمی از اندروید بالاتر است (نزدیک ۱۰ درصد)

انواع اپلیکیشن موبایل کدامند؟

نرم افزارهای موبایل انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای مقاصد متنوعی طراحی می شوند. در ادامه به شکل های مختلف طراحی این گونه اپلیکیشن ها می پردازیم.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی


در حقیقت از ویژگی های مفید طراحی اپ فروشگاهی می توان به این موضوع اشاره داشت که افراد بیشتر ترجیح می دهند از طریق گوشی خود خرید کنند و اینگونه هزینه های مربوط به رفت و آمد را کاهش دهند. همچنین در وقت خود صرفه جویی کنند تا اینکه به بازار بروند و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند. در این روش مشتریان می توانند مدل های مختلف محصولات را در سریع ترین حالت ممکن مشاهده و توضیحات مربوط به آن ها را در زیر تصویر کالا مطالعه کنند یا آن کالا را با مدل های مشابه مقایسه و نظرات مربوط به آن را که بقیه کاربران نوشته اند، بررسی کنند. همه این موارد بر اهمیت ساخت اپلیکیشن مشهد می افزاید.

ساخت و طراحی اپلیکیشن آموزشی در مشهد


ساخت اپلیکیشن آموزشی برای تلفن های هوشمند یکی از بهترین راه های آموزش و جذب افراد است. زیرا با آموزش افراد، شما خود را به عنوان یک فرد حرفه ای و با دانش بالا به مشتریان معرفی می کنید. این گونه شما می توانید به شکل نامحدود به افراد آموزش دهید یا حتی دوره های آموزشی خود را به دیگران بفروشید که این روش یکی از پر سود ترین راه های درامد زایی است. زیرا با ساخت و هزینه برای یک دوره آموزشی آن را به تعداد بی نهایت می توانید به فروش برسانید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی شهر مشهد


یکی از امتیازاتی که ایجاد application خدماتی برای یک کسب و کار که خدمات مخصوص خود را به مردم ارائه می دهد دارد، این است که می تواند به صورت همزمان مشتریان را از خدمات جدید یا شرایط خدمت رسانی آگاه کند. به طور مثال می توان قیمت های جدیدی که برای خدمت خاصی به تصویب رسیده است را درون اپ به مشتریان اعلام کرد یا سوالات آن ها را پاسخ داد. در واقع هیچ محدودیتی در تعداد افرادی که می توانند به طور همزمان از اپلیکیشن دیدن کنند وجود ندارد و این در حالی است که به صورت حضوری تعداد محدودی از افراد می توانند به شرکت مراجعه کنند.

طراحی شبکه اجتماعی برای موبایل


طراحی یک شبکه اجتماعی برای موبایل کار بسیار سخت و پیچیده ای است. یک شبکه اجتماعی برای ترند شدن و رسیدن به Social Media جهانی راه دراز و پر پیچ خمی را در پیش دارد. ما در خاتون تمام تخصص و تعهد خود را به کار می بریم تا از عهده این مهم به خوبی برآییم.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن مشهد

یکی از بهترین شرکت های موجود در حوزه طراحی اپلیکیشن در مشهد، آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون است. این آژانس انواع برنامه های گوشی برای سیستم عامل های اندروید و ios را طراحی و ایجاد می کند. این آژانس خدمات متعدد دیگری ازجمله: ساخت تیزر حرفه ای در مشهد، عکاسی از محصولات صنعتی و تولید محتوا ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر و شرایط می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

هزينه ساخت اپليكيشن در مشهد چقدر است؟

هزینه ساخت و طراحی اپ برای گوشی در مشهد به عوامل متعددی وابسته است، به طور مثال این که چه شرکتی این طراحی را انجام دهد و میزان حرفه ای بودن و تخصص فرد طراح یا برنامه نویس روی این هزینه تأثیر مستقیم خواهد داشت. همچنین عواملی مانند فروشگاهی، آموزشی یا خدماتی بودن اپلیکیشن و اینکه برای چه سیستم عاملی ساخته شده است می تواند قیمت این طراحی را تغییر دهد. برای اطلاع از قیمت طراحی اپلیکیشن در مشهد یا سئو وبسایت در مشهد و طراحی سایت، می توانید با کارشناسان مجموعه خاتون تماس حاصل فرمایید. به طور معمول ایجاد یک وب اپلیکیشن یا Progressive Web App از ۱۰ ملیون تومان آغاز و یک اپلیکیشن اختصاصی اندروید یا آی او اس از ۵۰ ملیون تومان شروع می شود.

نظرات متخصصین مجموعه در طراحی اپلیکیشن

برخی از افراد با دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند، متخصصین ما در این بخش تاثیرات خدمات خود بر روی کسب و کار های اینترنتی را شرح داده اند.