نقش کلاب هاوس در دیجیتال مارکتینگ؟! این روزها درباره این شبکه اجتماعی زیاد می‌شنویم. در Clubhouse می‌توانید به عنوان یک شنونده حضور پیدا کنید یا با افراد حرفه‌ای، یک گفتگوی جذاب داشته باشید. کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب است که این روزها برای انواع کسب و کارها هم جالب شده است. در این میان حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی هم سهم عمده‌ای از گفتگوها را به خود اختصاص داده است.

این روزها که با وجود پاندمی امکان معاشرت به آسانی فراهم نیست، شبکه های اجتماعی و ابزار کنفرانس به کمک ما آمده‌اند. در ماه مه سال 2020، کلاب هاوس توسط Paul Davison در سیلیکون‌ولی و Rohan Seth کارمند سابق Google ایجاد شد.

کلاب هاوس یک پلتفرم دعوتنامه محور است بنابراین ابتدا لازم است تا یکی از افرادی که در این اپلیکیشن عضو هستند، از شما برای عضویت دعوت کند.

اگر هنوز دعوتنامه کلاب هاوس ندارید، می‌توانید برنامه را دانلود کرده و با رزرو نام کاربری خود، منتظر شوید تا دعوتنامه دریافت کنید.

در حال حاضر این برنامه در App Store قابل دسترسی است. عضویت در کلاب هاوس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به اتاق‌هایی با موضوعات متنوع بپیوندید، کلاب بسازید و با دیگران گفتگو کنید. هرچقدر در این فضا فعال‌تر باشید، این امکان را خواهید داشت تا دعوت‌نامه‌های بیشتری را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: 

چرا باید عضو کلاب هاوس شد؟

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی اما با انگیزه فاصله‌گذاری اجتماعی است. در واقع کلاب هاوس امکان برقراری ارتباط مفید، حتی با وجود پاندمی را برای اعضا فراهم می‌کند. می‌توانید وارد اتاق‌ها و مباحث افراد سرشناس شوید و در رابطه با کسب و کار خود اطلاعات مفیدی دریافت کنید.

متخصصان دیجیتال مارکتینگ در Clubhouse، آماده ارائه دانش و تجربیات خود در رابطه با توسعه کسب و کارها هستند. از این جهت کلاب هاوس به نوعی یک بستر حرفه‌ای برای آموزش است. در این فضا گفتگوهای کاربردی و مفید شکل می‌گیرد و تجربیات متخصصین به اشتراک گذاشته می‌شود.

در این مقاله همراه خاتون باشید تا سری بزنیم به دنیای پرهیجان کلاب هاوس. قصد داریم با تاثیرات این اپلیکیشن بر دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسرهای حرفه‌ای این حوزه بیشتر آشنا شویم. تجربیات اینفلوئنسرها و بازاریابان می‌تواند راهنمایی کاربردی برای توسعه هر کسب و کاری باشد.

کلاب هاوس چه کاربردی دارد؟

به طور خلاصه Clubhouse یک شبکه اجتماعی صدا-محور است. این اپلیکیشن به افراد اجازه می‌دهد تا از هر کجا که هستند صحبت کنند، قصه بگویند، ایده‌‌پردازی کنند، روابط دوستانه ایجاد کنند یا با افراد حرفه‌ای در سراسر جهان آشنا شده و پای صحبتشان بنشینند.

کدام اتاق‌های کلاب هاوس را کارشناسان دیجیتال مارکتینگ باید دنبال کنند؟

marketing-club-clubhouse-room

marketing-club-clubhouse-room

Marketing Club

اتاق Marketing Club میزبان مباحث مرتبط با بازاریابی و تبلیغات است. این باشگاه از بازاریابان و ایده‌پردازان تشکیل شده که دیدگاه‌های تخصصی خود را در مورد عملکرد کلی بازاریابی به اشتراک می‌گذارند.

حال به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، چرا باید این اتاق را دنبال کنید؟ خواه یک فریلنسر باشید یا یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، در این فضا می‌توانید با افراد باتجربه و حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. شنیدن نظرات بازاریابان سرشناس و نخبه پیرامون چگونگی طراحی و اجرای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، به شما کمک می‌کند تا دید جامع‌تر و دقیق‌تری در رابطه با استراتژی های بازاریابی پیدا کنید.

مطلب مرتبط:

digital-marketing-society-clubhouse-room

digital-marketing-society-clubhouse-room

Digital Marketing Society

همان‌گونه که اشاره کردیم، Clubhouse یک بستر عالی برای شبکه‌سازی و یادگیری است. این اتاق‌ها منافعی چند وجهی دارند. تا زمانی که در یک اتاق تمرکز بر آموزش و بحث باشد، می‌توانید علاوه بر یادگیری، با همکاران و مشاوران توانمند نیز آشنا شده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این همان کاری است که در اتاق Digital Marketing Society انجام می‌شود. یک اتاق متمرکز بر آموزش کاربران در زمینه چگونگی به‌کارگیری استراتژی های بازاریابی دیجیتال در کسب و کار. موضوعات همیشگی آنها شامل مجموعه‌ای از انواع مباحث دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتور جستجو یا سئو و بازاریابی است.

tiktok-marketing-secrets-clubhouse-room

tiktok-marketing-secrets-clubhouse-room

TikTok Marketing Secrets

یکی دیگر از اتاق‌های دیجیتال مارکتینگ در کلاب هاوس، TikTok Marketing Secrets است که فضایی است برای مشاوره و برقراری ارتباط با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ. در حقیقت این اتاق تنها یکی از فضاهایی است که توسط مایکل سانچز (@michael.consulting در اینستاگرام) ایجاد شده است.

در صورت تمایل به استراتژی ها و تاکتیک های هدفمند برای شبکه های اجتماعی، Facebook Marketing Secrets و Linkedin Marketing Secrets نیز وجود دارد. مایکل پیشنهاداتی برای ویروسی شدن در TikTok و فیسبوک و همچنین توصیه‌هایی برای افزایش سرنخ های لینکدین ارائه می‌دهد.

mike-navarra-geekout-clubhouse-room

mike-navarra-geekout-clubhouse-room

Geekout by Matt Navarra

اگر بازاریاب شبکه های اجتماعی هستید، دنبال کردن اتاق Geekout by Matt Navarra باید در لیست اولویت‌های شما باشد.

مت ناوارا در اتاق خود جذاب‌ترین و جدیدترین اخبار و موضوعات مرتبط با شبکه های اجتماعی را مورد بحث قرار می‌دهد.

digital-marketing-clubhouse-room

digital-marketing-clubhouse-room

Viral Marketing Stars

اگر به دنبال بازاریابی ویروسی م موثر هستید، Viral Marketing Stars همان جایی است که به آن نیاز دارید. این اتاق، یک باشگاه است که به طور خاص به آموزش بازاریاب های دیجیتال در زمینه بازاریابی ویروسی و استراتژی های محتوا می‌پردازد.

در این اتاق درباره چگونگی استفاده از ویدئو و سایر قالب های محتوایی در اینستاگرام، پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی، طراحی برند و موضوعاتی از این دست گفتگو می‌شود.

این مطلب هم بخوانید:

Beth Granger

بت گرنجر با اشخاص و شرکت‌ها کمک می‌کند تا برند خود را با استفاده از لینکدین توسعه دهند. همچنین او رویدادهایی را در کلاب هاوس و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

این مطلب هم بخوانید:

ادامه دارد…

منبع: propelrr