طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت مشهد کاملا حرفه ای با رعایت اصول سئو و بهینه سازی متمایز تنها بخشی از خدمات خاتون برای کسب و کارهای مشهدی عزیز می باشد. طراحی وب سایت برای کسب و کارهای برند مشهدی امری ضروری شده است زیرا رقبای آن ها در شهرهای دیگر به بستر اینترنت و شبکه فروش اینترنتی متصل شده اند.برای ارتباط با ما و داشتن تایم مشاوره رایگان با بهترین متخصصین این حوزه کافیست از طریق راه های ارتباطی قرار گرفته در سایت با ما در تماس باشید.

خدمات طراحی سایت در مشهد توسط خاتون

بعد از مشاوره طراحی سایت مشهد این خدمات برای تمامی کسب و کار های مشهدی قابل دسترس می باشد و می توانند از لذت داشتن یک وبسایت حرفه ای بهره مند شوند.

رابط کاربری اختصاصی


تیم خلاق ما با طراحی رابط کاربری اختصاصی، نقش به سزایی را در رشد یک سایت ایفا می کند و سایتی زیبا و کاربر پسند، در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین تجربه بصری را برای مخاطب رقم بزند.

تجربه کاربری اصولی


سایت شما برای افزایش فروش، به معیارهای مختلفی از جمله تجربه کاربری اصولی نیاز دارد تا رضایت کاربران را جلب کند. تیم ما با بیشترین میزان رضایت مشتریان خود، می تواند سایتی با تجربه کاربری اصولی و دسترسی آسان در اختیار شما قرار دهد.

بهینه سازی و سئو اولیه


بهینه سازی و سئو اولیه سایت یک فرآیند ضروری است که توسط تیم تخصصی تولید محتوا و سئو خاتون با نهایت دقت انجام می شود. با تکنیک های سئو، بازدید از سایت افزایش می یابد و فروش بیشتری حاصل می شود.

پنل مدیریت حرفه ای


خاتون همه سایت های خود را با پنل مدیریت حرفه ای به صورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد طراحی می کند. سایت های طراحی شده توسط خاتون، دارای ویژگی ها و طرح های خاص هستند که با سایر سایت ها تفاوت دارند.

با مراحل طراحی سایت در مشهد بصورت کامل آشنا شوید


قیمت طراحی سایت در مشهد بخاطر ارائه خدمات مختلف در بین شرکت های طراحی سایت در مشهد، کاملا متفاوت است،
مراحل طراحی سایت در خاتون چیست؟

مرحله اول

مشاوره با بهترین متخصصان

آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با داشتن متخصصان با تجربه برای ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه انتخاب ایده، مشخص نمودن هدف، آنالیز ایده و… در خدمت شما عزیزان است. چرا که شما برای ایجاد و مدیریت یک سایت نیاز به مشاوره حرفه ای دارید تا در کمترین زمان به پیشرفت در کسب و کار خود برسید.

مرحله اول
مرحله دوم

نیازسنجی و ارائه راهکار

تیم تخصصی ما ابتدا نیازهای مشتری را شناسایی کرده و سپس مطابق با آن ها راهکارهای مفید و اثربخش ارائه می دهد. تنها کافیست نیازمندی ها و علایق خود را بازگو کرده و سپس همان نتیجه دلخواه را دریافت کنید.

مرحله دوم
مرحله سوم

ارائه طرح بصری قبل از طراحی سایت

پس از آن که نیازمندی های شما برای کسب و کارتان شناسایی شد، ما شروع به طراحی یک طرح اولیه می کنیم و آن طرح را به شما ارائه می دهیم تا در صورت رضایت، همان طرح برای سایت شما پیاده سازی شود.

مرحله سوم
مرحله چهارم

طراحی کامل سایت

پس از انتخاب ایده، تعیین هدف و رضایت از طرح اولیه، نوبت به طراحی و پیاده سازی کامل سایت با بهترین امکانات و استانداردها می رسد که تیم تخصصی خاتون، در این زمینه تبحر کافی دارد و شما با خیالی آسوده می توانید به این آژانس اطمینان کنید.

مرحله چهارم
مرحله پنجم

پشتیبانی و رفع مشکلات

در طراحی سایت هتل و برخی از حوزه های دیگر ممکن است وبسایت ها بعد از طراحی دارای نواقص جزئی باشند. در این مرحله تمامی ایرادات و نواقص آن گرفته خواهند شد.
متاسفانه مشاهده شده که شرکت های طراحی سایت در تهران معمولا این بخش را مدنظر قرار نمی دهند.

مرحله پنجم

نظرات متخصصین مجموعه

برخی از افراد با دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند، متخصصین ما در این بخش تاثیرات خدمات خود بر روی کسب و کار های اینترنتی را شرح داده اند.

پلن های قیمت طراحی وب سایت در مشهد

پلن های قیمتی و متناسب با کسب و کار خودتان را می توانید در این بخش مشاهده نمایید.