Search engine optimization

سئو وبسایت

اگر طراحی وب سایت را انجام داده اید و قصد استفاده از خدمات سئو را دارید می توانید با خدمات جامع خاتون در حوزه سئو به بهترین نتایج دسترسی داشته باشید. سئو وبسایت امروزه مهم ترین نقش را در موفقیت سایت های اینترنتی ایفا می کند در همین راستا ما خدمات کاملا نتیجه محور را به شما ارائه می کنیم.
با سئو سایت حرفه ای شما قادر هستید که هزاران فرد را بصورت روزانه به سمت سایت خود جذب کنید، پس هم اکنون شروع کنید تا فاصله رقبایتان با شما بیشتر نشده است.

سئو چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء خدمات در بستر اینترنت، مردم علاقه زیادی به رفع نیازهایشان از طریق بستر اینترنت پیدا کرده اند. سایت ها با سئو سازی اصولی و درست می توانند در مقابل حجم بسیار بالای این درخواست ها قرار بگیرند، اما سوال اینجاست که سئو چگونه باعث فروش میلیونی کسب و کارها بصورت روزانه می شود؟
کاربران زمانی که نیازشان را در گوگل با استفاده از کلمات و عبارات مختلف جستجو می کنند، یکسری از سایت ها بصورت ترتیب بندی شده در گوگل به آن ها نمایش داده می شود.
کاربران به سایت هایی مراجعه می کنند که در رتبه های برتر و در صفحه اول باشند و این ترتیب بندی سایت ها توسط متخصصین سئو می تواند جابجا شود.
سئو فراتر از حد و مرز است و این امکان هم اکنون برای شما امکان پذیر است که با سفارش سئو سایت خود به تیم با تجربه و موفق خاتون، کسب و کارتان را در سرتاسر کشور معرفی کنید.

مراحل بهینه سازی و سئو سایت چگونه انجام می شود؟

مرحله اول

بررسی وبسایت یا کسب و کار

بعد از مشاوره رایگان و عقد قرارداد، ما کسب و کار شما را کامل بررسی خواهیم کرد تا با فعالیت های شما کاملا آشنا شویم همچنین در صورتی که شما از قبل وبسایتی داشته باشید، وبسایتتان را بصورت کامل آنالیز و بررسی خواهیم کرد.

مرحله اول
مرحله دوم

رفع کامل ایرادات سایت

در صورتی که شما صاحب وبسایت باشید و سایت شما دارای ایرادات فنی باشد، تیم فنی ما تمامی این ایرادات را برطرف خواهد کرد. رفع این ایرادات یکی از لازمه های آماده سازی زیر ساخت برای بحث سئو می باشد.

مرحله دوم
مرحله سوم

تحلیل و آنالیز رقبا

اگر شما به بدنبال فعالیت در حوزه مشخصی باشید ما در این گام به تحلیل رقبا برای سئو در مشهد یا سئو در تهران و حتی سراسر ایران می پردازیم.

مرحله سوم
مرحله چهارم

تدوین استراتژی سئو

بعد از سپری کردن تمامی مراحل می بایست استراتژی شما تدوین شود تا بر اساس آن به رقابت با بزرگان حوزه بپردازیم. استراتژی های هر سایت نسبت به سایت ها و حوزه های دیگر کاملا متفاوت است و سئو سایت فروشگاهی با سایت های خدماتی کاملا متفاوت است.

مرحله چهارم
مرحله پنجم

اجرای استراتژی و بهبود آن

اجرای استراتژی های تدوین شده و بهبود آن ها یکی از فعالیت هایی است که بصورت مستمر و روزانه می بایست انجام شود، زیرا رقبای شما نیز به همین منوال در حال طی کردن این مسیر می باشند.

مرحله پنجم

چرا خاتون

آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با قریب به ده سال تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات کاملا نتیجه محور با سئو حرفه ای و  سفارش تولید محتوا خلاقانه می باشد، اما هم اکنون در سراسر ایران خدمات ما قابل ارائه برای تمامی افراد می باشد با مشاهده این ویدئو با ما بیشتر آشنا شوید.

نمونه کار سئوی اجرا شده توسط تیم سئو خاتون

بخشی از نمونه کارهای ما را در وب فارسی و انگلیسی، می توانید در این بخش مشاهده کنید تا از کیفیت خدماتمان مطمئن شوید

نظرات متخصصین مجموعه

برخی از افراد با دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند، متخصصین ما در این بخش تاثیرات خدمات خود بر روی کسب و کار های اینترنتی را شرح داده اند.

برای اطلاع از هزینه سئو سایت و در یافت لیست قیمت سئو با ما در تماس باشید.