ساخت موشن گرافیک در مشهد

طراحی موشن گرافیک به معنی ساخت تصاویری، متحرک است. اینگونه تصاویر برای انتقال مفاهیم به مخاطب، به ویدیو تبدیل می شوند. زیرا با استفاده از این ویدیوی کوتاه می توانید در سریع ترین زمان ممکن محتوایی که مد نظرتان است را به کاربر منتقل کنید. به این وسیله می توانید به آسانی اطلاعات گوناگون و متنوع را در اختیار افراد قرار دهید. علاوه بر موارد ذکر شده، ساخت موشن گرافیک برای تولید ویدیو های تبلیغاتی و لوگو، بازاریابی، برندینگ، ایجاد ویدیو های آموزشی یا حتی ساخت فیلم کاربرد دارد.

تیم خلاق ما در حوزه گرافیک و ساخت ایده، برای سناریوهای خاص با مناسب ترین قیمت موشن گرافیک در مشهد، در خدمت کسب و کار شماست. تیزرهای تبلیغاتی و تولید موشن گرافیک خود را به ما بسپارید و کاربران را در صفحه سایت و شبکه های اجتماعی خود ماندگار کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با نرم افزارهای گرافیکی اقدام به ساخت موشن گرافیک در مشهد و تولید تیزر تبلیغاتی برای شرکت شما می کند.

طراحی و ساخت موشن گرافیک در مشهد

خدمات طراحی گرافیکی در مشهد

طراحی گرافیکی را می توان ارتباط گرفتن با مخاطب در فضای بصری دانست. خدمات طراحی گرافیکی بسیار گسترده است. در زیر به اختصار به هر کدام از این موارد اشاره می کنیم

  1. طراحی برند یا طراحی هویت در مشهد: برند را می توان شخصیت یک سازمان دانست. طراحی برند مهم ترین اصل در تصویر سازی یک شمرده می شود.
  2. طراحی در جهت تبلیغات یا طراحی بازاریابی: گستردگی طراحی بازاریابی به گستردگی بازاریابی دیجیتال است. از سوشال و سئو گرفته تا تبلیفات همسان.
  3. طراحی رابط کاربری : رابط کاربری، ویترین سایت شماست.
  4. طراحی در حوزه نشر: حوزه نشر و چاپ کتاب، حوزه ای تخصصی در طراحی گرافیک به شمار می رود. طراحی پوستر، جلد و تصاویر کتاب مهم ترین قسمت طراحی حوزه نشر می باشند.
  5. تصویر سازی: تصویر سازی با عکاسی بسیار متفاوت است. در تصویر سازی شما مانند یک نقاش دست به خلق و آفرینش تصویر خود می زنید.
  6. طراحی موشن گرافیک در مشهد: طراحی موشن به معنای جان دادن به تصاویر است. در ادامه به مدل های مختلف موشن و ساخت و طراحی آن می پردازیم.

خدمات ساخت موشن گرافیک توسط خاتون

خاتون با ارائه تصاویر انیمیشنی با نرم افزارهای گرافیکی و متحرک سازی آن ها در حوزه گرافیک، حرفی برای گفتن دارد. تیم تولید محتوا خاتون ابتدا خدمات خود را به صورت کامل برای شما شرح می دهد، سپس شما می توانید متناسب با بودجه خود اقداماتی که می خواهید را سفارش دهید؛ زیرا قیمت عکاسی تبلیغاتی مشهد در پروژه های گوناگون متفاوت است. 

موشن گرافیک آموزشی


موشن گرافیک انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها موشن گرافیک آموزشی می باشد که برای تولید این موشن ها تیم تخصصی خاتون برای جذابیت بیشتر، گرافیک و جلوه های بصری را به کار می گیرد.
در نهایت با رضایت شما از نتیجه کار هزینه موشن گرافیک دریافت می شود.

موشن گرافیک توضیحی


از موشن گرافیک توضیحی برای انتقال یک ایده و مفهوم به مخاطبان استفاده می شود، در واقع این روش به صورت ویدئوهای کوتاه و جذاب می باشد که جایگزین تبلیغات متنی می شوند. شما با تیم حرفه ای خاتون می توانید تبلیغات خود را به صورت کلیپ به ما بسپارید.

موشن گرافیک برندینگ


با تیم حرفه ای خاتون دیگر محدود به استفاده از لوگو و برند خود در تبلیغات نیستید و می توانید با کمک موشن گرافیک، برند و محصولات خود را معرفی و عرضه کنید. 

استاپ موشن


ما در تیم طراحی خاتون از روش استاپ موشن که یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن می باشد استفاده می کنیم. شما می توانید برای دیدن انواع پروژه های با تیم مشاوره ما در تماس باشید تا از قیمت انواع موشن گرافیک مطلع شوید.

تعرفه ساخت موشن گرافیک در مشهد توسط خاتون

عوامل متفاوتی می تواند قیمت طراحی موشن گرافیک را تعیین کند. به طور مثال مسائلی مانند زمان ویدیوی ساخته شده یکی از این موارد می باشد. همچنین این هزینه می تواند بر اساس ثانیه، دقیقه یا حتی به صورت پروژه ای محاسبه شود که این مورد به طراح یا شرکت مربوطه بستگی دارد.

 هزینه ساخت موشن گرافیک در شرکت خاتون از ثانیه ای 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر می باشد. مطمئنا هر چه موضوع انتخاب شده برای طراحی پیچیده تر یا تخصصی تر باشد، زمان و هزینه این فرایند نیز افزایش پیدا می کند. اگر در فرایند طراحی یا تولید موشن گرافیک حرفه ای، از تصاویر مخصوص، صدا گذاری یا قرار دادن موضوعات فراوان در موشن گرافیک، بهره گرفته شود، هزینه طراحی بیشتر خواهد شد.  

سفارش موشن گرافیک

شرکت های زیادی در مشهد، موشن گرافیک یا کارت ویزیت و یا حتی لوگو حرفه ای را طراحی می کنند که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی برای این فرایند پیشنهاد می دهند. بنابراین انتخاب شرکت مناسب برای این کار حائز اهمیت است. شرکت دیجیتال مارکتینگ خاتون یکی از آژانس های معتبر در مشهد است که این طراحی را با قیمت مناسب برای شما انجام می دهد.  در واقع خاتون همراه با تیم موشن گرافیک ساز حرفه ای به کسب وکار و برند شما جلوه ای خاص می بخشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود. برای سفارش و دریافت موشن گرافیک مورد نظر می توانید با کارشناسان خاتون تماس بگیرید یا در قسمت زیر، درخواست خود را ثبت کنید.

نمونه کارهای ساخت موشن گرافیک در خاتون

.ما نیازهایتان را برای ساخت موشن حرفه ای در شهر مشهد برای طراحی سایت یا برای فعالیت در شبکه های اجتماعی به خوبی می شناسیم . در ویدیو زیر می توانید بهترین نمونه موشن گرافیک های آژانس خاتون مشهد را مشاهده کنید.

نظرات متخصصین مجموعه خاتون در مشهد

برخی از افراد با متخصصین و خدمات دیجیتال مارکتینگ خاتون آشنایی ندارند. متخصصین ما در این بخش تاثیرات موشن در مشهد را بر روی کسب و کار های اینترنتی شرح داده اند.